سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با شدت گرفتن وضعیت کرونا و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها با بررسی‌های صورت گرفته و جلسات تصمیم برآن شد با توان نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی کار تعمیرات بیمارستان شفا اهواز که مدتی است متروکه و بلا استفاده مانده انجام گیرد.

او د بیان داشت: لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای ورود نیرو‌های جهادی و بسیجی به عرصه کمک به کادر درمان در طرح شهید سلیمانی این نیرو‌های جوان را فعال‌تر از قبل کرد تا با تعمیرات و تجهیز بیمارستان شفا در اهواز این بیمارستان را به مرکزی برای پذیرش بیماران کرونایی تبدیل کنند.

سرهنگ زبیدی افزود: نیرو‌های جهادی از ۷ صبح تا ۸ شب در این بیمارستان فعالیت دارند گفت: قریب به ۲۰ گروه جهادی از نواحی غرب و شرق بسیج سازندگی سپاه در اهواز ۵ روز است که کار خود را آغاز کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: روزانه در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نیروی جهادی مشغول به فعالیت هستند و نیرو‌های بسیجی و جهادی بسیج سازندگی در نواحی غرب و شرق اهواز کار رنگ آمیزی، تعمیرات، گچ کاری و… بیمارستان را انجام می‌دهند و پس از آن تجهیز وسایل و لوازم مورد نیاز برای بیمارستان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش ما این است تا روز‌های آینده کار تعمیرات به پایان رسیده و بیمارستان شفا اهواز از حالت متروکه خارج شده و تبدیل به یک بیمارستان با تجهیزات کامل برای کمک به هم شهری‌های عزیزمان به ویژه بیماران کرونایی باشد.