رئیس کل دادگستری خوزستان بصورت سرزده از مرکز منتخب نمونه گیری بیماری کرونا در استان که با همکاری گروه جهادی شهید فرجوانی و بهداشت شرق اهواز راه اندازی شده بود، بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده گروه جهادی شهید فرجوانی و بهداشت شرق اهواز در راه اندازی این مرکز، بر اجرای اقدامات و برنامه های ابتکاری در قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: یکی از طرح هایی که توانست در شناسایی و کاهش این بیماری بسیار مؤثر واقع شود، طرح غربالگری شهید سلیمانی بود که باید این طرح تقویت و همچنین اقدامات، راهکاراها و برنامه های ابتکاری بسیج و گروه های جهادی بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه بیان داشت: خدمات رسانی به مردم عزیز وظیفه همه است و نباید در شرایط شیوع بیماری کرونا سهل انگاری، کوتاهی یا قصوری صورت پذیرد.
مسئول گروه جهادی شهید فرجوانی و همچنین مسئول بهداشت شرق اهواز نیز در خصوص راه اندازی و همچنین خدمت رسانی این مرکز توضیحاتی ارائه و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه ها در جهت خدمت دهی بهتر و بیشتر به شهروندان خوزستانی شدند.