فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح فرا استانی منازل در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی خوزستان خبر داد. 

به گزارش راه بهارستان، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره نیابت قضائی از استان اصفهان در خصوص سرقت از منازل در آن استان، ماموران عملیات ویژه و جرایم جنایی پلیس آگاهی خوزستان با کار اطلاعاتی اعضای یک باند سارقان مسلح و سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی محل اختفاء اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح و سابقه دار را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه اسلحه شکاری شورشی، یک قبضه اسلحه دولول، یک قبضه اسلحه کلت کمری، چند تیغه قمه، تعدادی فشنگ، مقدار زیادی اموال سرقتی و ۲ دستگاه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه سارقان سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارند، عنوان داشت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به سرقت مسلحانه منزل از استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، مرکزی و خوزستان اعتراف کردند.

منبع  پایگاه خبری پلیس