بابک ربیعی با بیان این مطلب گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهر اهواز و لزوم رعایت مولفه های پدافند غیرعامل بدیهی است هم میدان الغدیر باید توسعه پیدا کند و هم میادین دیگری در نقاط مختلف شهر اهواز راه اندازی شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره برداری از غرف درحال احداث در فاز دوم توسعه میدان الغدیر خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۹۰ فرآیند قانونی مزایده پیش فروش غرف واقع در ضلع شمالی فاز دوم میدان الغدیر ویژه بارفروشی آغاز شد که متاسفانه در دوره های مدیریتی گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار یا موانع قانونی و معارض و همچنین تاخیر پیمانکار، سیلاب های مکرر و شیوع بیماری همه گیر کرونا این پروژه دچار تاخیرهایی شد.

ربیعی اظهار داشت: با استقرار مدیریت فعلی سازمان، همه ظرفیت ها را برای حل مشکلات قانونی، اعتباری و فنی تکمیل فاز دوم توسعه میدان الغدیر به کار گرفتیم و روش های مختلفی را برای تامین مالی این پروژه و اتمام آن اتخاذ کردیم که منجر به ایجاد تحرک درجهت اتمام این پروژه مهم گردید.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری افزود: درحال حاضر هم با پیگیری های حقوقی صورت گرفته در خصوص مشکلات قانونی مالک زمین و دستورات مقامات قضایی نسبت به تکمیل و تحویل این پروژه در حال اقدام جدی و فوری هستیم .

ربیعی خاطر نشان کرد: به شهروندان اهوازی اطمینان می دهم که هر گونه تصمیم با حفظ مصلحت شهر ،صرفه و صلاح مدیریت شهری و رعایت موازین قانونی و احکام قضایی خواهد بود .

وی در ادامه اضافه کرد : جلوگیری از هدر رفت بیت المال‌ و احقاق حقوق شهروندان در قالب پیگیری حقوق شهرداری به دقت در انجام این پروژه مورد نظر خواهد بود و تسلیم فشارهای رسانه ای و برخی جو سازی ها نخواهیم شد .

ربیعی در پایان تصریح کرد : در همین مدت کوتاهی که موانع قانونی پروژه فاز دوم توسعه میدان الغدیر رفع شده است ، شاهد ایجاد تحرک در پروژه هستیم و هم اینک این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد این امیدواری را ایجاد می کند که این پروژه به پایان رسیده و با بهره برداری از آن گام بلندی در خدمت به شهروندان اهوازی برداشته شود .