معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان، بازرسی از بازار و اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و در این زمینه با اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

بهرام جباری  افزود: در این مدت در مجموع ۱۵ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی از بازار و اصناف در خوزستان انجام شده است که در این بازرسی‌ها، ۵ هزار و ۸۱۷ مورد تذکر به صاحبان اصناف برای رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۷۱۵ واحد متخلف پلمب شده‌اند. در این زمینه ۳۷۰ گشت مشترک از سطح بازار خوزستان با همکاری سایر بخش‌های نظارتی انجام شده است.

جباری عنوان کرد: دستگاه‌هایی از جمله علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بسیج، سازمان صمت خوزستان را در این بازرسی‌ها همراهی می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: اصناف و بازاریان در این شرایط کرونایی با مشکلات متعددی مواجه هستند، اما با این وجود از تمام مردم، اصناف و بازاریان تقاضا داریم در این شرایط سخت، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.