رئیس اداره صنعت معدن تجارت هندیجان بر واکسیناسیون متصدیان، نیرو‌های خدماتی و کارگران شاغل در واحد‌های صنفی موظف به تزریق واکسن کرونا هستند.

مهرداد اسکندری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس در کشور و به ویژه قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان، تسریع در واکسیناسیون عموم افراد جامعه امری الزامی است.

او با بیان اینکه متصدیان، نیرو‌های خدماتی و کارگران شاغل در واحد‌های صنفی مختلف موظف به انجام واکسیناسیون هستند، افزود: گروه‌های مذکور در صورت خودداری از تزریق واکسن کرونا و نداشتن کارت واکسیناسیون، مشمول برخورد تعزیری، صنفی و بهداشتی خواهند شد.

اسکندری اظهار داشت: بنابراین از همه متصدیان صنفی خواهشمندیم به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و عموم افراد جامعه با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون فعال در سطح شهرستان، نسبت به تزریق واکسن کووید-۱۹ اقدام و کارت خود را جهت بازدید بازرسان در واحد صنفی همراه داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان تصریح کرد: از همه بازاریان و کسبه فعال در شهرستان می‌خواهیم هنگام توزیع و فروش اجناس شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و همچنان از ماسک در اماکن شلوغ و پرتردد و محل کار خود استفاده کنند.