سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با برنامه ریزیهای‌ انجام شده توسط توانیر و اجرای آن با همکاری مردم، ادارات، بخش کشاورزی، تجاری و صنایع کلانشهر اهواز ،توانستیم عبور موفقی از پیک برق تابستان ۱۴۰۰ داشته باشیم.

سرپرست این شرکت با اشاره به شروع زود هنگام فصل گرما با شدت بالا و کاهش تولید نیروگاههای برق-ابی ناشی از کاهش نزولات جوی ، اظهار داشت: طی این مدت اقدامات بسیار خوبی در مجموعه برق اهواز صورت گرفت و با وجود شرایط سخت اقلیمی، کرونا و تغییر مصرف مشترکین،  برنامه‌های مدیریت مصرف با همیاری مردم، صنایع، کشاورزی، ادارات و اطلاع رسانی رسانه ها در این کلانشهر با موفقیت اجرا شد.

مهرداد فارسی مدان  با بیان اینکه برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ همکاران ما با تحلیل داده ها در ۲ بخش فنی و غیر فنی فعالیت خوبی داشتند ادامه داد: استخراج اطلاعات از مراکز دیسپاچینگ و پایش انرژی،  تحلیل برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از نقطه نظرات شهروندان و تلفیق آن، ظرفیت های بسیارخوبی با وجود محدودیت‌های ناشی از کاهش ساعات کاری و طرح کاهش کارکنان اداره ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاد کردند که بسیار رضایت بخش بود.

کشف ۲ هزارو ۹۰۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز


فارسی مدان افزود : همزمان با اجرای  برنامه های مختلف به منظور عبور موفق از پیک ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تعداد ۲ هزار و ۹۰۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در اهواز کشف و ضبط شد که ۷.۷ مگاوات مصرف برق را به خود اختصاص داده بودند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه ۳۳هزار دستگاه چراغ روشنائی تعدیل شده است ، گفت:طی ۶ماهه اول سال جاری همکاران مناطق و شهرستان‌های تابعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۳۳هزار دستگاه چراغ روشنائی معابر را بررسی و موارد معیوب را اورهال کردند.

به صفر رسیدن تلفات جانی برق در ۶ ماهه اول سال

وی با اشاره به موفقیت بخش ایمنی شرکت در کاهش حوادث تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری با اجرای برنامه های آموزشی و دقت نظر و توجه جدی به رعایت اصول ایمنی و استانداردهای تعریف شده، حوادث جانی در سطح این شرکت به صفر رسید .

نتایج مطلوب آموزش همگانی و استفاده از  اپلیکیشن برق من

فارسی مدان با اشاره به ضرورت استمرار و توجه جدی به آموزش همگانی شهروندان بیان کرد: در راستای جلب رضایت مشترکین ، کاهش مراجعه غیرضروری و تسریع در ارائه خدمات ، با راه اندازی نرم افزار برق من و آموزش و آشنائی شهروندان با کاربرد آن، نتایج مطلوب و قابل قبولی حاصل شد .

وی ادامه داد : با راه اندازی این نرم افزار بخش زیادی از مراجعه حضوری مردم کاهش یافته و بخشی از آموزش همگانی نیز از طریق این اپلیکیشن به مردم ارایه شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: تحقق برنامه های مدیریت مصرف و عبور موفق از پیک تابستان۱۴۰۰ برق مرهون همیاری مردم اهواز در همه بخش‌ها بوده است.