علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ادامه فعالیت‌های تیم‌های ارزیاب و امدادرسان جمعیت هلال احمر خوزستان در روستا‌های متأثر از وقوع زلزله امروز صبح منطقه قلعه خواجه، گفت: یک مصدوم مانده در زیر آوار در روستای بنه موسی با تلاش نجاتگران هلال احمر نجات یافت و تیم‌های امداد و نجات نیز برای امدادرسانی به دو مصدوم دیگر در روستای کموفه اعزام شده اند.

او افزود: بنا بر گزارش‌های دریافتی ۲۱روستا از این زمین لرزه متأثر شده و تاکنون روستا‌های دره فرح، بنه شیرمحمد، سربازار، دهذیاک، للر، صالح ابراهیم، کموفه، بنه موسی، مازر، گلالک، چردف، سرگه، کتک، درب، چال منار، داورمه، دمه، دلی علیا، دشت گل، سرآهومی، شاهزاده عبدالله مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند.

خدادادی بیان داشت: تعداد تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر نیز به ۷ تیم افزایش یافت.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم‌های ارزیاب این جمعیت از دقایق اولیه وقوع زمین لرزه در منطقه حضور یافته اند و تا کنون گزارشی از تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است و فقط یک مصدوم در منطقه چلو شهرستان اندیکا اعلام شد.

او افزود: تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، ایذه و باغملک در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

پهلوان در ادامه بیان داشت: حسب گزارش های دریافتی از سوی مرکز راهداری کلیه مسیرهای مواصلاتی در این منطقه باز هستند.

مصدوم شدن یک نفر در زلزله خوزستان

زلزله در همه شهرهای استان خوزستان از جمله شهرهای نزدیک به استان چهارمحال و بختیاری و شهرهای اهواز، ماهشهر، آغاجاری، شوشتر، اندیکا، رامهرمز، امیدیه، شوش و … احساس شد.

مصدوم شدن یک نفر در زلزله خوزستان

نبوّتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر مابین قلعه خواجه در اندیکا خوزستان و چلگرد در استان چهارمحال وبختیاری به وقوع پیوسته است.

مصدوم شدن یک نفر در زلزله خوزستان

او افزود: ستاد بحران این شهرستان به حالت آماده باش درآمده ضمن اینکه گروه‌های ارزیاب برای بررسی هرگونه خسارات به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده اند.