شهردار اهواز با تاکید بر وحدت و همدلی تمامی بخش‌ها برای رفع مشکلات، گفت: ما دست یاری را به سمت تمام ارکان حاکمیت در استان دراز میکنیم و برای خدمت رسانی به این مردم و این خطه مهم و استراتژیک در این کشور آماده خدمت هستیم
شامگاه شنبه ۱۷ مهرماه افتتاحیه آیین یادمان و مرکز فرهنگی، مذهبی سرلشکر شهید حاج علی هاشمی و سرداران هشت سال دفاع مقدس با حضور آیت الله حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، رضا امینی شهردار اهواز، رئیس دادگستری خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، مدیرکل حفط آثار دفاع مقدس خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرمانده ناحیه امام علی (ع)، فرماندار اهواز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین با حضور خانواده شهدا و سردار گرجی زاده همرزم شهید هاشمی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد. 

در این آیین رضا امینی شهردار اهواز ضمن خیر مقدم به حاضرین ، اظهار کرد: امیدواریم به پاس شب افتتاحیه یادمان سردار شهید علی هاشمی، امانت دار خوبی برای شهیدان باشیم و در این راه اولین افتتاحیه ای که انجام دادیم را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به سابقه حضور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در روند تکمیل یادمان سردار شهید هاشمی، افزود: شهید سردار سلیمانی زمانی که در این یادمان حضور داشت قول حضور در افتتاحیه این یادمان را داده بود و امروز جای خالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار حس می شود.

وی افزود: ما دست یاری را به سمت تمام ارکان حاکمیت در استان دراز میکنیم و برای خدمت رسانی به این مردم و این خطه مهم و استراتژیک در این کشور آماده خدمت هستیم زیرا تنها با وحدت و همدلی رفع مشکلات میسر است.

امینی تصریح کرد: اگر از فرصت های موجود به خوبی استفاده نکنیم قطعا اولین مدعیان ما همین شهدایی هستند که در این برنامه برای گرامیداشت مقام آن ها گرد هم جمع شده ایم.