مدیرعامل شرکت کشت و صنعت فارابی گفت: امسال جشن برداشت نیشکر همزمان با هفته وحدت مصادف شده است.

به گزارش راه بهارستان، تورج بهادری نیز در جشن شکرانه برداشت نیشکر، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: خوشحالم که امسال آغاز هفته وحدت با جشن برداشت نیشکر ‌مصادف شده است.

وی افزود: امیدواریم به برکت این ایام و با تلاش و همت همیشگی کارکنان سخت‌کوش، بتوانیم برداشت خوبی را بهمراه داشته باشیم.

مدیرعامل کشت و صنعت فارابی با اشاره به اینکه افتخار میزبانی جشن برداشت نیشکر در این واحد از بین واحد های هفتگانه توسعه نیشکراستان فراهم شد، خاطرنشان کرد: از آقای دکتر ناصری‌ مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان برای موافقت این میزبانی قدردانی می کنیم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت فارابی بیان کرد: مراسم دعای شکرانه برداشت را در کنار مهمانان عزیز و در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

بهادری ابراز امیدواری نمود: بر اساس اتخاذ تدابیر مدیریت جهت برداشت پرثمر، امیدواریم یک برداشت بدون حادثه صورت گیرد تا شرکت کشت و صنعت فارابی به اهداف کشت پرثمر خود برسد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال جاری کارهای بسیار ارزنده ای در بخش کشاورزی و صنایع جانبی انجام شده که امیدوار هستیم با توجه به تذابیر اتخاذ شده و نیز علیرغم مشکل خشکسالی اما بتوانیم به افزایش برداشت ایده آل دست یابیم و به نقش مهمی در تولید این محصول کشاورزی در سطح ملی برسیم.

بهادری در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به خبرنگاران حاضر در جشن باشکوه شکرانه برداشت نیشکر اذعان کرد: رسانه ها با انعکاس رویدادها، پیشنهادات و نقدهای کارساز، در رسیدن به اهداف توسعه پایدار کشت و تولید نیشکر همگام و همراه ما بوده اند.