فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه‌گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

سردار سید محمد صالحی در دیدار با رئیس سازمان قضایی، معاون قضایی و دادستان نظامی خوزستان با اشاره به نقش دستگاه قضا در حمایت از نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت‌های محوله ناجا در تامین امنیت، اظهار کرد: همان گونه که تضعیف پلیس، تضعیف امنیت اجتماعی است عکس آن نیز صادق است و حمایت دستگاه قضا از پلیس موجب تقویت امنیت اجتماعی شده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضا افزود: ما به عنوان متولی تامین و گسترش امنیت اجتماعی از حمایت سازمان قضایی خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم؛ همواره دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه‌گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

علی افتخاری رئیس سازمان قضایی خوزستان نیز پلیس مقتدر را متضمن امنیت جامعه خواند و گفت: ما در دستگاه قضا وظیفه خود می‌دانیم حفظ هیمنه نیروهای مسلح از جمله پلیس را در دستور کار خود داشته باشیم و همواره در چارچوب قوانین از نیروهای مسلح حمایت خواهیم کرد.

رئیس محاکم نظامی خوزستان افزود: متاسفانه برخی دانسته یا نادانسته و به اصطلاح نادرست خودشان به منظور “شفاف‌سازی”، در فضاهای مجازی و در رسانه‌های معاند بیگانه، اقدام به تضعیف نیروهای مسلح می‌کنند و به تشویش افکار عمومی جامعه دامن می‌زنند که دستگاه قضایی مقتدر ما اجازه جولان و خودنمایی را به این گونه اشخاص نخواهد داد.