نیمه شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز به همراه محمودی رییس شورای اسلامی شهرو اعضای شورای شهر به منظور بررسی میزان آمادگی سازمان آتش نشانی در زمان بحران و همچنین روند پیشرفت پروژه زیرگذر کیان آباد از مقر ستاد بحران سازمان آتش نشانی اهواز (ایستگاه ۲۰۰کمپلو) و پروژه زیرگذر کیان آباد دیدن کردند.

در این بازدید که نیمه شب گذشته ۲۹ آبان صورت گرفت: شهردار اهوازگفت: مردم شهر اهواز شایسته یک شهر ایده آل با فاکتورهای رفاهی مناسب و بدور از خطر و آسیب هستند، لذا تلاش خواهیم کرد شرایط ایمنی و آسایش مناسبی برای شهروندان به ارمغان آوریم.
وی افزود: امیدواریم پیش بینی وقوع رحمت الهی خیر و برکت برای مردم باشد و آسیبی به شهر و شهروندان وارد ننماید.
شهردار اهواز خاطر نشان کرد: خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز در آمادگی کامل به سر می برد و آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز اهوازی می باشد.
محمودی رییس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور آتش نشانان و آمادگی لازم جهت امدادی رسانی به همشهریان اهوازی ، یاد آور شد در صورت وقوع بحران ، با تمام توان و بکار گیری تجهیزات به یاری شهروندان خواهیم شتافت .
شهردار اهواز همچنین بعد از این بازدید از پروژه زیرگذر کیان آباد نیز بازدید و دستورات لازم را درخصوص بازگشایی و اتمام پروژه صادر کرد.
وی در خصوص این پروژه افزود: به منظور رفع آبگرفتگی های منطقه دستور راه اندازی پروژه صادر شد و با همت پرسنل خدمات شهری و منطقه ۲ جاده مسیر زیرگذر کیان آباد بعد از مدتها افتتاح و ترافیک منطقه جهت رفاه شهروندان به این سمت هدایت شد.