سودابه محمدی با اعلام این خبر،گفت : در راستای حفظ و تداوم سیستم مدیریت یکپارچه، ضمن بازآموزی آموزش های ممیزی داخلی و استقرار سیستم جهت تیم ممیزی، کلیه فرایندهای شرکت طی بازه زمانی چهار ماهه مورد ممیزی داخلی و ممیزی خارجی قرارگرفتند .

محمدی با بیان اینکه شرکت تعمیرات جهت پیشبرد اهداف عالیه خود، ملزم است که استانداردهای لازم را کسب نماید تا بتواند جایگاه خود را در بازار کسب و کار کنونی ارتقا دهد، تصریح کرد:  بر همین اساس،  الزامات استانداردهای ایزو ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 طبق برنامه زمان بندی در واحدهای ستادی و همچنین نواحی تعمیراتی سد دز، شهید عباسپور و مسجدسلیمان ، طی دو مرحله  با همکاری کلیه مسئولین وکارکنان  مورد ممیزی قرارگرفت.

وی افزود : پس از طرح عدم انطباقهای شناسایی شده و برخی اقدامات اصلاحی قابل انجام، شرکت موفق به تمدید و صدور مجدد گواهینامه های فوق الذکر از شرکت آرین توف پاسارگاد گردید .

محمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر تلاش ها و اقدامات هوشمندانه و همه جانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و ایمنی، گام های موثری در دستیابی به اهداف و آرمان های عالیه سازمان برداشته و با ارتقای استانداردها ارائه خدمات مطلوب را در صدر وظایف خود قرار دهیم.