ظهر دیروز شهردار اهواز با حضور در محل پروژه های اجرایی و در دست برنامه ریزی و اقدام آب و‌فاضلاب محدوده منطقه۳ شهرداری، بر ایجاد بستری مناسب جهت کاهش مشکلات ناشی از معضلات فاضلاب شهری و همچنین تعامل و همکاری بین ارگان های خدمات رسانی شهر تاکید کرد.

این بازدید که با حضور امینی شهردار کلانشهر اهواز، کرمی نژاد مدیرعامل آب و‌فاضلاب استان، حاتمی کاکش مدیر منطقه، محمدی مشاور شهردار و معاونین فنی و اجرایی منطقه۳ همراه بود، شهردار اهواز عنوان کرد: متاسفانه در شهر اهواز بعلت اجرای چندین پروژه لوله گذاری در نقاط مختلف از مسیرهای اصلی و فرعی شهر ، شاهد به زحمت افتادن شهروندان در محل زندگی، عبور و‌مرور شهری و همچنین و ایجاد نازیبایی متعدد از سوی برخی پیمانکاران مربوطه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ و همکاری مجموعه های خدمات رسان شهرداری و آبفا برای حل معضلات عدیده فاضلاب شهری اهواز گفت: این اقدامات می بایست به نحوی اجرایی شوند تا از لحاظ نگهداشت شهری، جنبه های بصری و همچنین موضوع آسفالت سطح معابر و فضای سبز موجود کمترین آسیب و در نتیجه کمترین هزینه به مجموعه شهر و شهرداری تحمیل شود.

شهردار کلانشهر اهواز ضمن بیان این مطلب که این تعامل و همکاری باید بستر مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان شریف اهواز فراهم نماید؛ از شرکت آب و فاضلاب و پیمانکار مجری طرح خواست تا مجموعه این پروژه های در سطح شهر را در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و ساماندهی نمایند.

امینی بر نظارت شهرداری منطقه در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرده و افزود: رعایت نکات ایمنی در حفاری ها ، ترمیم آسفالت و زیرساخت ها همواره در دستور کار شهرداری منطقه قرار داشته باشد.

گفتنی است بازدید شهردار اهواز و عوامل اجرایی ، عمرانی و خدماتی از نقاط حفاری شده سطح منطقه در خبابان های فرشید دو، بلوار شهید صبحی فاز ۴ ،انتهای خیابان اقبال، کمربندی فاز ۳کوی‌ملت، جاده ساحلی و خیابان توانیر نیز انجام شد.