امیر حسین نظری گفت: ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان تاکنون عملیاتی شده و ۳۰ درصد دیگر مصوبات در دست پیگیری است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در استانداری بیان کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی در خوزستان مربوط به امور بانکی است و تلاش داریم تا در این ستاد موانع حقوقی بر سر راه شرکت‌ها را بررسی و برطرف کنیم.

وی گفت: عمده این موانع بر سر راه تولید کنندگان، مربوط به وثیقه‌های ملکی و یا معوقه‌های بانکی است، به همین منظور از بانک ها در خواست داریم تا در حل مشکلات واحدهای تولیدی همکاری بیشتری را داشته باشند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع موانع تولید افزود: خوشبختانه تصمیم‌های خوبی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گرفته می‌شود و با هم افزایی که بین این کارگروه و سایر دستگاه ها وجود دارد راه برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی هموار می‌شود.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی با جدیت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری می‌شوند ادامه داد: این ستاد یکی از موفق ترین کارگروه ها در سطح کشور و استان است که پشتیبان واحدهای صنعتی و تولیدی است.

در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مشکلات چهار واحد تولیدی ” شرکت اکسون اروند”،” ماکیان لذیذ شوش”، ” شرکت صنایع دریایی شومت اروندان” و ” شرکت آجر سفال سیکا شوشتر” مورد بررسی قرار گرفت.