آیت الله عباس کعبی در دیدار رضا امینی شهردار اهواز با ایشان اظهار داشت: مردم در اهواز نیازمند خدمات شهری زیادی هستند و ارائه این خدمات حق الناسی است که بر گردن شهرداری نهاده شده است.

وی افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و در جهت استیفای حقوق عامه شهر اهواز برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان تلاش نمایند تا اهوازی ها شاهد آبادانی و پیشرفت در شهر خود باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در گزارشی که شهردار محترم آقای امینی ارائه دادند الحمدلله روحیه تلاش و اراده پیگیری حقوق مردم اهواز مشاهده می شود که جای تقدیر دارد.

آیت الله کعبی با اشاره به موضوع حق آلایندگی صنایع بزرگ استان در اهواز، تصریح کرد: پرداخت حق آلایندگی صنایع بزرگ مانند نفت، طبق قانون باید انجام شود و شهردار اهواز نیز در برنامه های خود پیگیری استیفای این مطالبات را که می تواند تاثیر بسزایی بر ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد، دارند و ما نیز در این امر به ایشان کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات دهی به مردم باید پیوست عدالت داشته باشد، عنوان کرد: از مجموعه شهرداری و شورای شهر می خواهم که خدمات ابتدایی مانند نظافت و آبهای سطحی را در اولویت خود برای تمامی مناطق به ویژه مناطق محروم داشته باشند.