امیر حسین نظری بیان کرد : به منظور تثبیت قیمت کالاهای اساسی در بازار استان، تامین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب از ابتدای امسال در خوزستان افزایش یافته و همچنان به صورت منظم ادامه دارد.

امیر حسین نظری با اشاره به اینکه از نظر فراوانی کالاهای اساسی مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد بیان کرد: تامین کالاهای اساسی با نرخ مصوب در دستور کار این سازمان بوده و در این راستا پنج هزار تن برنج وارداتی با نرخ مصوب طی امسال در استان خوزستان توزیع شد.

وی گفت: رویکرد این سازمان و ستاد تنظیم بازار استان ، فراوانی کالا در بازار و تثبیت قیمت است که خوشبختانه در این بخش به خوبی کار شده و در انبارهای استان به میزان کافی و نیاز استان کالای اساسی ذخیره شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۴۳۵ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است و هم اکنون در کنار توزیع روزانه مرغ کشتار روز ، مرغ منجمد نیز توزیع می شود.

نظری افزود: با توجه به کاهش جوجه ریزی و تولید مرغ در خوزستان، با پیگیری صورت گرفته از طریق وزارت جهاد کشاورزی سهمیه مرغ منجمد وارداتی به این استان اختصاص یافت تا با توزیع مرغ منجمد در کنار مرغ کشتار روز این کالا در بازار استان تثبیت شود.

وی به توزیع ۱۶۸ تن گوشت منجمد و ۱۳ هزار و ۳۲۷ تن برنج وادارتی تایلندی، پاکستانی و هندی از ابتدای امسال تاکنون در خوزستان اشاره کرد و گفت: همچنین دراین مدت ۱۴هزار و ۳۱۲ تن شکر فله در استان توزیع شد.

نظری گفت: در تامین شکر از کارخانه های تولیدی در خوزستان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و شرکت توسعه نیشکر این استان قول تامین هر میزان شکر را داده است.