رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حجاب یکی از مهمترین و با ارزش ترین واجبات الهی است که تقویت و افزایش برنامه ها و اقدامات فرهنگی در این زمینه ، اثرگذاری و ماندگاری بسزایی در جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نخستین جلسه حجاب و عفاف دادگستری استان که با حضور جعفری چگنی ، حجت الاسلام حسن زاده و طباطبایی معاونین قضایی برگزار شد ، بر تقویت و افزایش اقدامات و برنامه های فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: مسئله رعایت حجاب و عفاف در هر سازمان و نهادی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می توان در این زمینه با تقویت و افزایش برنامه های فرهنگی در حفظ و صیانت از حجاب گام های مؤثری برداشت.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، همکاران باید به موضوع حجاب توجه خاصی داشته باشند و علاوه بر رعایت حجاب و عفاف در این زمینه و بکارگیری تمامی ظرفیت ها، آن را به عنوان یک وظیفه دینی ، شرعی و انقلابی تلقی نمایند، تا الگویی برای سایر ادارات و ارگان ها باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: حجاب محدویت نیست بلکه مصونیت است و دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن این مصونیت در جامعه می باشد و باید با تدوین راهکارهای مناسب و اثر گذار از مقوله حجاب دفاع کرد.

در ادامه این جلسه نیز اعضاء ستاد ، پیرامون چگونگی حفظ و رعایت حجاب در دادگستری استان به بیان دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود در بالا بردن فضایل اخلاقی و فراگیر شدن عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و همچنین کاهش بدحجابی و بحث حیا زدایی پرداختند و مصوب شد که در تمامی حوزه های قضایی خوزستان ، ستادی با عنوان حجاب و عفاف همسو با ستاد دادگستری کل تشکیل و مصوبات و اقدامات انجام شده را بطور منظم به ستاد استانی گزارش دهند.