مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب تکنولوژی را بالاتر از تجربه در عرصه تولید برشمرد و بیان داشت که توسعه علم ثابت کرده است که تجربه دیگر جواب نمی‌دهد و تکنولوژی حرف اول را می‌زند.

پرویز نورمحمدی شرکت لوح سبز را شرکتی برآمده از تکنولوژی و همپای علم دانست و از به‌کارگیری محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه کمی و کیفی محصولات تولیدی سخن گفت.

این شرکت نخستین تولیدکننده تخته صنعتی از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که به دلیل کیفیت بالای تولیدی به ۱۲ کشور منطقه صادر می‌شود.

به گفته نورمحمدی، کیفیت ام.دی.اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام.دی.اف است صادر می‌شود و بِرند این شرکت خریداران زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب ام.دی.اف تولید شده از باگاس نیشکر را بهتر از ام.دی.اف تولیدی از چوب دانست و تاکید کرد که محصول تولید شده از باگاس در تمام پارامترها بالاتر از محصول مشابه از چوب است و باگاس در تولید تحته صنعتی از منظر کیفیت حرف اول را می‌زند.

نورمحمدی جلوگیری از نابودی جنگل‌ها را یکی از مزایای مهم استفاده از باگاس به جای چوب در تولید ام.دی.اف برشمرد و گفت: با استفاده از باگاس يا تفاله نيشكر كه در صنعت نيشكر توليد می‌شود، می‌توانيم از قطع درختان جنگل جلوگيری کنیم.

وی شرکت لوح سبز را جزء چهار شرکت بزرگ دنیا و مطرح در زمینه تولید ام.دی.اف دانست و تصریح کرد: با تغییرات و برنامه ریزهای اعمال شده، ظرفیت تولیدی کارخانه از ۴۶ درصد به ۸۰ درصد رسید و در سال بهره برداری جدید به ظرفیت اسمی کارخانه دست می‌یابیم.

شرکت لوح سبز جنوب یکی از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در منطقه شعیبیه در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) واقع شده است.

این شرکت توانسته به عنوان صنعت سبز و کارآفرین در منطقه فعال باشد و مجموع اشتغال مستقیم این صنعت بیش از ۴۰۰ نفر است که با راه اندازی خطوط جدید تولید، این میزان افزایش می‌یابد.