بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.
آغاز تولید هفت‌تپه و طلوع دوباره امید در قدیمی‌ترین نیشکری همزمان با ایام الله دهه فجر، گامی دیگر در راستای اهداف انقلاب اسلامی در سال مزین به تولید بود که در چهل و سومین فجر انقلاب، شادمانی را در میان کارگران پراکند و حدیث مکرر شیرینی را در کل کشور طنین انداز کرد.
با پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با تحولی شگرف در عرصه‎ علم و صنعت، صنعت بزرگ نیشکر نیز در تار و پود این سرزمین ریشه دواند و همپای انقلاب عظیم ملت ایران با جانفشانی کارگران، کشاورزان، صنعتگران و مجموعه خدومش رشد کرد و به بالندگی رسید و امروز تلاشگران این عرصه در راه خودکفایی کشور کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته اند تا با تلاش و همدلی در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند.
اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت و بهروزی توام با خیر و برکت را برای ملت عزیز ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی