در مراسمي با حضور مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مراسم تكريم مديرعامل پیشین و معارفه سرپرست جديد شركت بهره‌برداري نفت وگاز كارون برگزار شد.

در اين مراسم که روز شنبه (۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) در ساختمان مركزي شركت نفت و گاز كارون برگزار شد، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با قدردانی از زحمات غلامرضا مفيدي مديرعامل پيشين شركت نفت و گاز كارون، حسن شهروئی را به عنوان سرپرست این شرکت معرفی کرد.

مهندس علیرضا دانشی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی با هدف ایجاد روحیه و برنامه جدید برای ارتقاء و پیشرفت سازمان انجام می‌شود گفت: همه مدیرانی که در این شرکت مسئولیت داشته‌اند قابل احترم‌اند و از زحمات و تلاش‌های همه آنها قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به سوابق سرپرست جدید شرکت نفت و گاز کارون گفت: افراد زیادی در شرکت نفت و گاز کارون شایسته این مسئولیت هستند که از ميان گزينه‌هاي موجود مهندس شهروئی که از بدنه شركت نفت و گاز كارون است انتخاب شد.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب افزود: شركت نفت و گاز كارون از مهمترین شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و باید رسیدگی به مسائل این شرکت علی‌الخصوص مسائلی که مرتبط با کلانشر اهواز است در اولویت نخست باشد.

مهندس دانشی با تاکید بر ایجاد نوآوری در سازمان گفت: قطعاً با همدلی، روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان کارهای بزرگی برای حرکت به سمت آینده بهتر و فتح قله‌های پیشرفت انجام داد.

وی توجه به نیروی انسانی و طراوت محیط کار را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: نیروی انسانی گنجینه بی‌نظیر و قوام سازمان است که باید در باز‌تعریف روحیه آنها تلاش‌مان را مضاعف کنیم و آنچه را که در توان داریم برای اصلاح و ارتقاء کمی و کیفی آنها انجام دهیم.

در این نشست مهندس مفیدی مديرعامل پيشين شركت نفت وگاز كارون نيز ضمن تبریک به مهندس شهرویی و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار داشت: در مدت ۳ سال گذشته تلاش کرده‌ایم متناسب با داشته‌هایمان در راستای اهداف و خط‌مشی سازمان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهیم که جا دارد از زحمات و تلاش‌ همه همکاران در ستاد مناطق نفتخیز جنوب و شركت بهره‌برداري نفت وگاز كارون که در این مدت و  علیرغم محدودیت‌ها از جمله شیوع کرونا همراه ما بوده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

در این نشست همچنین مهندس حسن شهروئی سرپرست شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون با بیان اینکه این شرکت با بیش از ۳۰ واحد عملیاتی در محدوده کلانشهر اهواز، در بخش نوسازی تاسیسات، خطوط لوله و نیروی انسانی شایسته توجه بیشتر است، از زحمات و تلاش‌های مدیران عامل قبلی این شرکت از بدو تاسیس تاکنون قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران بتوانیم برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت را به سرانجام برسانیم.