”نادر امید بختیاری” در نشست با روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق عنوان کرد: با توجه به افزایش حجم درخواست آب در مناطق جنوب شرق استان خوزستان، همچنین نیاز مردم منطقه به آب پایدار، طرح نگهداری و تعمیر تجهیزات آبرسانی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شد.

وی افزود: اورهال بیش از ۳۳ دستگاه پمپ، سرویس و تعمیر پمپ های آبرسانی بیش از ۸۰۱ مورد، یکهزار و ۵۲ مورد عملیات، تعمیر، سرویس و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آبرسانی شرکت، ۸۴۷ مورد عملیات ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری تجهیزات آبرسانی، بیش از یکهزار و ۱۰۶ عملیات تاسیساتی، ابنیه و ۱۱ مورد رفع اشکال از کنتورهای آب مجموعه عملیات های است که طی سال گذشته با حمایت های مجموعه معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان عملیاتی شد.

امید بختیاری افزود: با توجه به قدمت پمپ های آبرسانی شرکت آب جنوب شرق و تحریم های صورت گرفته در خصوص عدم واردات قطعات، تمام سعی این معاونت بر این اصول پایدار است که تا حد امکان جهت تعمیر و بازسازی از توان داخلی پرسنل خود در راستای بومی سازی قطعات استفاده نماید.

گفتنی است، تعویض کلیدهای قطع و وصل روغنی الکتروپمپهای شافت غلافی تاسیسات در منصوری یک و مرغزار به کلیدهای قطع و وصل خلاء و همچنین تعویض کلیدهای قطع و وصل پمپهای تاسیسات منصوری دو به سیستم کنتاکتور از تحولات نوینی است که پرسنل این معاونت در راستای دور زدن تحریم به سرانجام رسیده است.