در دیدار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مدیرکل صدا وسیمای مرکز خوستان بر افزایش همکاری و هم‌افزایی این دو مجموعه تاکید شد.

در این نشست سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  هدف اصلی از این دیدار را ایجاد تعامل جدید با سازمان صدا و سیما در راستای هم‌افزایی بیشتر برشمرد.

سعید آتشبار با بیان اینکه صنعت نفت دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای عظیمی می‌باشد گفت: تاریخ خوزستان و شهرهای نفتی با وجود نفت، هویت خاصی پیدا کرده و یک اتصال تاریخی میان‌مردم، نفت و فرهنگ عمومی ایجاد شده است که کشف و روایت این اتصال و بهم پیوستگی از اهمیت والایی برخوردار است.

وی افزود: نیروی انسانی ارزشمند، کارهای بزرگ و تاریخ ساز، تولید و پایداری آن و ارتقای ظرفیت، تولید ثروت برای کشور، گلوگاه‌هایِ اقتصاد مقاومتی و خدمات بی نظیر به مردم، از جمله ی سرمایه های ارزشمند نفت است که شایسته است به خوبی توسط صداوسیما برای عموم مردم روایت شوند‌.

آتشبار با بیان اینکه امر به معروف بر نهی از منکر تقدم دارد تاکید کرد: ذکر داشته‌ها و سرمایه‌های صنعت نفت و انتشار خدمات عملکردها، رسالت بسیار مهمی‌ است که بخش مهمی از آن برعهده ی صدا وسیما است.

در این نشست مدیرکل صداوسیمای مرکز خوستان بیان داشت: ما همیشه تعاملات خوبی با نفت داشته ایم و آمادگی داریم در راستای شعار سال و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همکاری کنیم.

مسلم رحیمی افزود: یکی از مصادیق جهاد تبیین، انعکاس عملکردهای موفق صنعت نفت است، بخصوص در حوزه شعار سال و بحث دانش بنیان آمادگی کامل داریم که با صنعت نفت فعالیت‌های مشترک انجام دهیم.