با توجه به فعالیت‌های چشمگیر شهرداری اهواز در خصوص مدیریت و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهر اهواز، فرید کریمی زاده رئیس‌پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خوزستان با ارسال لوح تقدیری از شهردار اهواز و مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام رییس پلیس‌راهور فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شرح ذیل است:
خدمت ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. شما نیز با پذیرش این مسئولیت نام خویش را در واژه مقدس خدمت ثبت کردید.

ارتقا و توسعه انضباط ترافیکی، کاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی و جان‌باختگان ناشی از آن و اجرای موفق برنامه‌ها و قوانین در پرتو عنایت الهی حاصل برنامه‌ریزی هدفمند، مدیریت و نظارت صحیح و همت و تلاش مضاعف شما و همکاران گرامیتان بوده که آن شهر بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد پلیس‌راهور فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور در سال هزار و چهارصد موفق به کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی در کشور گردیده.

بدین‌وسیله ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاش شایسته جناب‌عالی توفیقات روزافزون شما عزیزان را تحت توجهات حضرت بقیهالله‌الاعظم(عج) و پیروی از وصایای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) تحت زعامت حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیهالله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.