رضا امینی شهردار اهواز در جمع مدیران شهری عنوان کرد: ما در شهر اهواز هفت ورودی داریم و به دنبال زیباسازی و نوسازی آنها هستیم و پروژه های بسیار دیگری نیز در دست اقدام داریم.

وی افزود: مناطق چندگانه اهواز باید در هر هفته یک پروژه شاخص برای افتتاح داشته باشند.  ما باید تلاش کنیم تا نگاه مردم به مجموعه شهرداری اهواز مثبت باشد.

شهردار اهواز  علت برگزاری افتتاحیه پروژه ها در شهر اهواز را در ابتدا ارتباط مستقیم با مردم و سپس ایجاد فضای گفتگو بین مجموعه شهرداری و شهروندان دانست و ادامه داد: شهرداری اهواز به دنبال این است تا کلیه پروژه های برزمین مانده در این شهر را به سرانجام برساند. ما باید به هر بهانه ای که شده به مناطق محروم برویم و از نظرات مردم الگو بگیریم.

امینی گفت: افتتاح پروژه های مختلف باعث می شود تا حس رقابت در بین شهرداران مناطق چندگانه ایجاد شود و به صورت کلی همه این موارد باعث می شود تا کم کم قطار توسعه شهر اهواز به حرکت در بیاید.

وی گفت: مشاهده حضوری مشکلات مردم باعث می شود تا با اولویت بندی مناسب به دنبال پیگیری پروژه های کوچک و بزرگ باشیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: یکی از دلایلی که ما در مجموعه شهرداری برای برخی پروژه ها مراسم افتتاحیه برگزار می کنیم، این است که جوی از امید در بین شهر و شهروندان ایجاد کنیم تا آنها بدانند این مجموعه در حال فعالیت است.

وی در پایان اظهار کرد: مجموعه شهرداری اهواز به دنبال افتتاح پروژه های بزرگ است اما برای عمران شهر باید از زیرساخت ها شروع کنیم.