شهردار اهواز گفت: با برگزاری ستاد استقبال از عید فطر برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این عید سعید اماده هستیم.

رضا امینی شهردار اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت عید سعید فطر برای شهروندان اهوازی تا دو جلسه برای ایجاد آمادگی لازم برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این عید سعید در شهرداری اهواز برگزار شده است.

وی افزود: در شهرداری اهواز بسیج شده ایم تا با تکمیل طرح های زیباسازی، نظافت شهری، دیوارنگاره ها و نورپردازی شرایط مطلوبی را در این ایام برای همشهریان عزیز فراهم کنیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: در تلاش هستیم با طرح هایی که پیش بینی شده و اجرای آنها در سطح مناطق ۸ گانه اهواز روحیه نشاط را در شهروندان عزیز بالا ببریم.

وی توضیح داد: آن دسته از مناطق و محله ها به ویژه مناطق ۵ و ۶ وبخش هایی از مناطق ۴ و ۷ شهرداری که مردم شریف عرب ساکن هستند با توجه به اهمیت ویژه این ایام برای آنها، شهرداری با نگاه ویژه ای در آمادگی این مناطق در تلاش است و اکیدا از مسئولین مناطق خواسته شده که تمام وقت برای ارائه خدمات زیباسازی تلاش کنند تا امکان برگزاری جشن های محله ای فراهم شود.

امینی اضافه کرد: علاوه بر این پیش بینی های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر در سطح منطقه یک با پشتیبانی سه منطقه انجام شده است تا با همکاری دستگاه های مرتبط این مراسم باشکوه نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

روز قدس یکی از روزهای مهم تقویم ما است و به فرموده امام خمینی(ره) مسئله مهم جهان اسلام است، باید با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با صهیونیسم جهانی حسب وظیفه دینی و شرعی به طور ویژه برگزار شود.