نخستین نشست كارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتكاری واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

 در این نشست که روز سه‌شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های تابعه در خصوص مزایا و معایب نوبتکاری ۸ ساعته و ۱۲ ساعته بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور تولید بیان داشت: درخواست کارکنان عملیاتی در خصوص تغییر ساعت نوبتکاری معقول و مزایا و معایب آن نیز مشخص است لذا این کارگروه تصمیم نهایی خود را بر اساس نظرات کارشناسی اتخاذ خواهد کرد.

مهندس صفرعلی رئیسی گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب مقررات تصمیمی گرفته شود که هم رضایت کارکنان و هم منافع سازمان را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید، مدیریت مردمی و انقلابی‌است از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای حضور در جمع کارکنان و تشکیل این کارگروه قدردانی کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین نشستی برای نخستین بار در مناطق نفتخیز جنوب انجام می‌شود که نشان از حسن نیت و تعامل مدیریت برای رضایتمندی کارکنان دارد.

مهندس رئیسی افزود: صنعت نفت یک سازمان استراتژیک، مهم و حیاتی‌ست و علاوه بر آن یک سازمان تخصصی، دانش‌بنیان و غنی از نیرو‌های انسانی تحصیلکرده و باهوش است و هرگاه بین نیروها و مدیریت تعامل وجود داشته باشد خروجی آن نیز مثبت خواهد بود.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: روند طبیعی و منطقی یک مدیریت سالم و شفاف باید اینگونه باشد که شما عزیزان بتوانید در بالاترین سطح جلسه مدیریتی مناطق نفت خیز بتوانید حاضر شوید، و حرفتان را بزنید.

در این نشست مدیر منابع انسانی، رئیس ساختار و بهره‌وری، رئیس حراست، سرپرست روابط عمومی، جانشین مدیرعامل شرکت‌های تابعه، سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید و رئیس آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره تغییر ساعت نوبتکاری پرداختند.

همچنین نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران نیز درباره مزایای تغییر ساعت نوبتکاری دلایل و توضیحات خود را ارائه دادند.