مدیر امور مشترکین این شرکت با اعلام این خبر افزود: در این مدت سطح زیر کشت قرارداد آب بهای محصولات راهبردی چغندرقند و کلزا به ترتیب ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار و ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار گزارش شده است.

” محمد رضا سپهری” سایر محصولات عمده زمستانه در شبکه های آبیاری شمال خوزستان را ذرت علوفه ای، سبزی، هویج،کاهو، جو، پیاز وکلم اعلام کرد وگفت: کل قراردادهای آب بهای انواع محصولات زمستانه تاکنون، ۵۰ هزار و ۹۷۶ هکتار است.

به گفته وی با توجه به تعطیلات روزهای گذشته عقد قرارداد محصولات زمستانه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده و کشاورزان شبکه های آبیاری شمال خوزستان فقط در مهلت یاد شده می توانند نسبت به ثبت قرارداد آب بهای خود اقدام کنند.

سپهری سطح زیر کشت قراردادهای سالانه شبکه های آبیاری شمال خوزستان شامل باغات میوه،گل رز، گل فصلی،گیاهان داروئی و یونجه را بیش از ۲ هزار و ۴۷۲ هکتار اعلام کرد و گفت: عقد قرارداد آب محصولات سالانه در سال جاری، پس از اعلام سازمان آب و برق خوزستان در نیمه دوم خرداد ماه انجام می شود.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را در وسعتی قریب به ۱۸۰ هزار هکتار برعهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.