ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، نخستین نشست اعضای شورای مرکزی بسیج سازمان منطقه آزاد اروند با محمدرضا اسکندری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در سال جدید برگزار شد.

در این نشست عبدالرضا قاسمی، فرمانده بسیج سازمان منطقه آزاد اروند ضمن ارائه گزارشی خلاصه از اقدامات بسیج این سازمان طی سال گذشته، از آمادگی بسیج این سازمان برای همیاری هیأت مدیره در جهت برنامه‌ریزی راهبردی خبر داد.

محمدرضا اسکندری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست با اشاره به نقش بسیج به‌عنوان صیانت کننده و تقویت کننده روحیه جهادی و بسیجی در بدنه دستگاه اجرایی سنتی موجود در کشور اظهار داشت: انتظار بنده از اعضای بسیج سازمان، ورود خودجوش و آتش به اختیار به‌حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی این سازمان به مردم و در موازات با مدیران این سازمان است به‌نحوی که فعالیت روزمره مدیران در ریل مدیریت جهادی قرار بگیرد.

وی همچنین افزود: بسیج سازمان را مسئول ارزیابی رویکرد جهادی مدیران جدید سازمان منطقه آزاد اروند می‌دانم، انتظار می‌رود مدیرانی که فعالیت مدیریت‌هایشان همچون گذشته تابع رویکرد سنتی دستگاه‌های اجرایی است بر ریل جهادی و مردمی قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: استمرار روند سابق نمی‌تواند ترمیم کننده نارسایی‌های قبلی در خدمات‌رسانی به مردم شریف این منطقه باشد، الزاماً بدنه سازمان منطقه آزاد اروند باید با توان مضاعف و روحیه جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم میدان‌داری کنند.