مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور افزایش پیدا می کند.

مهندس علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از غرفه های شرکت های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: سرمایه گذاری در توسعه میادین، توسعه مخازن گازی مستقل، جلوگیری از گازسوزی و جمع آوری گازهای مشعل علاوه بر بازسازی و نوسازی تأسیسات فرآیندی از اولویت های اصلی مناطق نفتخیز جنوب است که عملی شدن آن منوط به توسعه تعامل و تسهیم دانش با دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و سازندگان تجهیزات صنعت نفت می باشد.

وی با اشاره به افزایش حداکثری حمایت از شرکت های دانش بنیان افزود: با توجه به ظرفیت های بالای علمی موجود در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این تعامل و همکاری ها نتایج قابل قبول تری به دنبال داشته و موجبات پایداری تولید را فراهم می آورد.

شایان ذکر است، در این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.

انعقاد چند قرارداد همکاری و تفاهمنامه، برگزاری نشست های تخصصی با سازندگان و شرکت های دانش بنیان علاوه بر بازدید مهندس دانشی از دستاوردهای شرکت های حاضر از اهم برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب در این نمایشگاه هستند.