اولین جشنواره ورزشی قرن ویژه کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این جشنواره، شنبه (هفتم خردادماه) با حضور مدیرعامل سدادفام نیشکر، مدیران‌عامل کشت و صنعت‌های فارابی، سلمان فارسی و مدیران و معاونین واحدهای نیشکری برگزار و در پایان از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر شد.

این دوره از جشنواره که با استقبال پرشور کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از هفته آخر اردیبهشت ماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های مختلف به ایستگاه آخر رسید.

ورزشکاران شرکت کننده در هشت رشته‌ ورزشی دارت، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، طناب کشی، بیلیارد و والیبال به رقابت پرداختند که در مجموع بازی‌های تیمی، کشت و صنعت سلمان فارسی در جایگاه اول قرار گرفت و واحدهای دهخدا و امیرکبیر به ترتیب دوم و سوم شدند.

این جشنواره‌های ورزشی با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، پرکردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

معرفی نفرات و تیم‌های برتر

بر اساس این گزارش، در رشته ورزشی دارت دسته یک، حکیم صالحی و رضا سردارآبادی به مقام اول و دوم رسیدند. در تنیس روی میز نیز مقام اولی به مهرشاد نجات‌پور رسید و محمد حسین اعظمی بر سکوی دوم ایستاد.

فرشاد آبراهام و عظیم عمیری در رشته دارت دسته برتر به جایگاه اول و دوم دست یافتند. در رشته شطرنج دسته برتر هم علی رضا رستمی و کریم کریمی‌نژاد مقام اولی و دومی را از آن خود کردند.

مازیار جمالی و مسعود منصورزاده در رشته بیلیارد توانستند به جایگاه برتر دست یابند. در رشته فوتبال دستی تیم‌های الف و ب دهخدا به ترتیب اول و دوم شدند. در این دوره از مسابقات، تیم‌های فارابی و میرزا کوچک خان در رشته طناب‌کشی بر سکوی اول و دوم قرار گرفتند و در نهایت نیز در رشته والیبال، تیم‌های کشت و صنعت امیرکبیر اول و سلمان فارسی دوم شدند.

برگزاری چهارمین لیگ فوتسال با حضور نیشکر هفت‌تپه

بر اساس این گزارش، برگزاری لیگ فوتسال نیشکر و جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، کارکنان زن و همسران پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از دیگر برنامه‌های

چهارمین دوره لیگ فوتسال نیشکر نیز از هفدهم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و برای اولین بار کشت و صنعت هفت‌تپه در کنار سایر واحدهای نیشکری، در این دوره از بازی‌ها حضور می‌یابد. لیگ فوتسال نیشکر تنها لیگ کارگری کشور است که در این سطح و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.