بسمه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حادثه متروپل آبادان همچون زخمی ست عمیق بر دل تک تک ما، گرچه این غم جانکاه به سختی به باور می نشیند اما در برابر این مصیبت عظیم چاره ای جز صبر نیست.
پس از سیزده روز تلاش مستمر و شبانه روزی که همچنان نیز ادامه دارد بر خود لازم میدانم از همکاری‌ صمیمانه کلیه نهادها، ارگان‌ها و آحاد مردمی که در این مدت به صورت‌ خستگی ناپذیر و جهادی در میدان حضور داشتند و مرهمی بر چهره غمزده و زخمی شهر و مردم آبادان بودند تقدیر و تشکر کنم.

همچنین سپاس و قدردانی خود را از رئیس جمهور محترم، وزیر کشور، معاون عمرانی وزیر کشور، فرماندهان سپاه، استانداری خوزستان، لشکر ۹۲ زرهی، قرارگاه خاتم الانبیا، قرارگاه کربلا و همه کسانی که با حضور خود در این شرایط حزن انگیز در کنار مردم آبادان و خانواده های داغدیده حادثه متروپل و تسکینی بر آلام آنها بودند اعلام میدارم.

در این مدت اکیپ سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز نیز بر حسب وظیفه ذاتی خویش به صورت شبانه روزی علاوه بر کمک در جستجوی اجساد، عملیات آوار برداری را نیز به صورت‌ خستگی ناپذیر انجام داد.

از درگاه خداوند منان میخواهم که به همه کسانی که در این فاجعه غم بار ایثارگونه ایستادگی کردند و یاری رسان مردم آبادان بودند توفیق روزافزون و سلامتی عطا کند.
همچنین از درگاه احدیت میخواهم که روح همه درگذشتگان این حادثه را در آرامش ابدی قرار داده و به خانواده های داغدیده آنان صبر عنایت کند.

رضا امینی
شهردار اهواز