مدیرکل HSE وزارت نفت با جمعی از معاونان خود از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.

در این بازید که روز دوشنبه(۱۶ خرداد ۱۴۰۱) انجام شد مظاهر انصاری مدیرکل HSE وزارت نفت و هیئت همراه ضمن حضور در جلسه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، در جریان چالش‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت قرار گرفتند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، ضمن معرفی اجمالی این شرکت گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از بروز حوادث، آخرین وضعیت HSE، اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های نفت و گاز گچساران را ارائه نمود.

مهرداد کاهکش اظهار داشت: این شرکت ظرفیت‌های مختلفی دارد از جمله بخش عظیمی از نفت کشور را از طریق تلمبه خانه گوره ارسال می‌کند که به عنوان قلب نفت ایران و شاهرگ اصلی اقتصاد نفتی به شمار می‌آید و به لحاظ گستره‌ی جغرافيايی در ۴ استان کشور دارای تاسیسات و خطوط لوله‌ی نفت، گاز و آب و است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در راستای سیاست‌های کلی وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست از برنامه‌های آتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است که اجرای آنها بدون حمایت مدیران ارشد وزارت نفت میسر نخواهد شد.

شایان ذکر است، مدیرکل HSE وزارت نفت و هیات همراه با مدیران و روسای فنی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تاسیسات عملیاتی این شرکت بازدید خواهند داشت.