مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با امام جمعه امیدیه با اشاره به  فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تشکیل قرارگاه جهادی بنا داریم با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در رفع  نیازمندی‌ها ایفای نقش نمائیم.

مهندس علیرضا دانشی در این دیدار که روز یکشنبه(۱۵ خردادماه ۱۴۰۱)  پس از بازدید از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد  بیان کرد: با توجه به آغاز کار دولت سیزدهم و رویکردهای آن در جهت رفع مشکلات و تنگناها، ان‌شاءلله شاهد تحول در وضعیت کشور باشیم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد:  امیدوار هستیم با رویکردهای جدید وزیر محترم نفت و دکتر خجسته مهر  مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شاهد نقش و سهم بیشتری در بازار انرژی باشیم.

وی با اشاره به حوزه فعالیت شرکت آغاجاری افزود: در این شرکت اقدامات خوبی در حوزه جمع‌آوری گازهای مشعل در حال انجام است و امیدوار هستیم با انجام پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی  و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود شاهد رونق در منطقه باشیم.

در ادامه، حجت الاسلام حسینی منش امام جمعه شهرستان امیدیه بیان کرد: استان خوزستان مشکلات زیادی دارد که بخشی از آن ایرادات مدیریتی است که امیدواریم با فضای جدید و تحولی که در کشور بوجود آمده شاهد ایجاد تغییرات در جامعه باشیم.

وی با تاکید بر توجه به مناطق پیرامونی تاسیسات، از انتصاب مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد این انتصاب آغازگر یک حرکت خوب و رو به جلو باشد.