رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان در خصوص مباحث پیش آمده در نشست خبری معاون رئیس جمهور در آبادان گفت: با توجه به دعوت قبلی استانداری خوزستان از خبرنگاران، متاسفانه در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور از حضور خبرنگاران خوزستانی به جلسه ممانعت شد و برخی خبرنگاران تهرانی نیز ظاهرا در جلسه فقط حضور داشته اند که این اقدام باعث دلخوری اصحاب رسانه استان شده است.

علیجانی افزود: خانه مطبوعات خوزستان از هیات دولت ومعاون دولت انتظاردارد که ضمن دلجویی ازاین اقدام، درسفرهای آینده به گونه ای برنامه ریزی شود که ازظرفیت بالای رسانه ای استان در نشست های خبری استفاده گردد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران خوزستان همواره در بحرانها و روزها و شرایط سخت به خوبی رسالت خود را انجام داده اند و قطعا تسلط و اطلاع بیشتری نسبت به خبرنگاران مرکزنشین نسبت به مسایل ومشکلات استان دارند.

علیجانی تاکیدکرد: استانداری خوزستان نیز باید در این رابطه ورود جدی تر داشته باشد و حامی رسانه های استان باشد و از مسئولین زیربط می خواهیم مقصرین این برخورد نامناسب را مشخص و تمهیداتی اندیشیده شود تا دیگر شاهد این بی احترامی به رسانه ها نباشیم.