رضا امینی گفت: به طور حتم افتتاح پروژه هایی که به صورت سلسله وار وارد مدار خدمت می شود انگیزه فعالیت در مناطق را افزایش می دهد.

رضا امینی شهردار اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه بلوار شهید کیهانی حدفاصل کوی انقلاب و کیانشهر که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد، عنوان کرد: امیدوار هستیم تا خداوند به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب را در پناه امام زمان ( عج ) محافظت کنند و به ما توفیق دهند تا در مسیر پیشرفت شهر اهواز قدم برداریم.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسم افتتاحیه اعلام خدمت و آمادگی برای ادامه این مسیر است. این چنین مراسم هایی را هر هفته برگزار می کنیم تا نوید بخش روزهای خوب برای شهر اهواز باشیم و در بین شهروندان پویایی و نشاط ایجاد کنیم.

شهردار اهواز ضمن تشریح پروژه، ادامه داد: پروژه شهید کیهانی به طول ۲/۵ کیلومتر و با هزینه ی بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال از دوره پیشین مدیریت شهری اهواز اغاز و امروز با تلاش های صورت گرفته افتتاح شد که از تلاش های همه عزیزان قدردانی می شود.

وی تصریح کرد: هر چند این منطقه هنوز شاکله محلی به خود نگرفته است اما به لحاظ کارکرد شهری معبر بسیار مهم و ارزشمندی است. امیدوار هستیم افتتاح این بلوار رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مناطق کیان شهر و کیان آباد معابر احداث نشده ی زیادی دارند که در شروع پروژه های ضروری ترافیکی این اقدامات در این محله ها ادامه خواهد داشت تا شاهد تحول در منطقه ۲ شهرداری اهواز باشیم.

وی اظهار کرد: هر هفته پروژه ها را به ترتیب تقدیم مردم شهر اهواز خواهیم کرد؛ به طور حتم این پروژه ها که به صورت سلسله وار وارد مدار خدمت می شود، انگیزه فعالیت در مناطق را افزایش می دهد.