معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان،ابتدا همراه با مدیران سازمان آب و برق خوزستان،ضمن بررسی وضعیت منابع آبی استان،آخرین اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در مدیریت خشکسالی را نیز مورد بررسی قرار داد.

سفر به شهرستان شوش،همراه با نماینده مردم مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی و بازدید از حوضه رودخانه شاوور،اولین مقصد معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان بود.در این سفر مشکلات کشاورزان این شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.

الماسوندی سپس با حضور در شهرستان دزفول، از سد تنظیمی دز،بازدید کرد و در جلسه با نماینده مردم این شهر در مجلس شوری اسلامی در مورد مباحثی همچون سهمیه آب،ظرفیت های کشاورزی،دامداری و پرورش آبزیان این شهرستان به بحث و گفتگو نشست.

حضور در محل ایستگاه پمپاژ w2 و بررسی آخرین وضعیت پروژه آب غدیر،اقدام دیگر “الماسوندی” در سفر به خوزستان بود.پروژه آبرسانی غدیر شامل ایستگاه‌های پمپاژ W2، ام الدبس و شهید چمران می باشد که آبرسانی به ۲۶ شهر و یکهزار روستا را در بر میگیرد.

حضور در شهرستان اندیمشک و بازدید از وضعیت سد بالارود،آخرین برنامه کاری معاون تلفیق و تنطیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان بود.این سد در شهر حسینه از شهرستان اندیمشک بر رودخانه بالارود و بین رودخانه های دز و کرخه قرار گرفته و ظرفیت مخزن آن ۱۳۱ میلیون متر مکعب می باشد.