در این رویداد ملی، دکتر حکیم ناصری با ارائه رساله دکتری با موضوع «ارزیابی و مقایسه عملکرد فنی و اقتصادی کاربرد ماشین‌های کم‌خاک‌ورزی مرکب (نوین) با ماشین‌های خاک‌ورزی مرسوم در زراعت نیشکر به روش تحلیل سلسله مراتبی در جنوب خوزستان» به رتبه برتر بخش رساله دکتری این جشنواره دست یافت و از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

حکیم ناصری دانش‌آموخته دکترای رشته مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان است و در حال حاضر، معاونت کشاورزی کشت و صنعت نیشکر دهخدا را برعهده دارد.

پس از واگذاری هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیریت علمی و همت جهادی او و همکارانش در معاونت کشاورزی، موجب بازسازی اراضی خسارت‌دیده و بازگشت به ریل تولید این واحد نیشکری شد.

مراسم اختتامیه رویداد ملی عصر امید، چهارشنبه (۱۱ خرداد) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاد دانشگاهی و معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم‌ و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه، کشف استعدادهای برتر، گسترش تجربه‌های علمی در سطح دانشگاه و فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین پژوهشگران از اهداف این رویداد ملی بود.