رضا امینی شهردار کلان شهر اهواز به همراه اسداللهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز و مهدی مراد حسینی مدیر منطقه شش به همراه جمعی از مسئولین منطقه از سطح منطقه شش بازدید کردند.

 در این بازدید شهردار اهوا با تاکید بر توجه به مناطق محروم و اولویت بخشیدن به عمران این منطقه در ارتباط با مشکلات و تنگناهای موجود در این محلات با ساکنان و اهالی این مناطق گفتگو کرد .

امینی در ادامه با اشاره بر ضرورت ساماندهی و لزوم محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار که بارها بر آن تاکید شده است، بیان داشت: راه اندازی پروژه های عمرانی و زیر ساختی طی یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند و ارائه خدمات رفاهی در جهت رفع مشکلات ناشی از کمبود امکانات در این مناطق علاوه بر اینکه موجب پیشرفت روند توسعه به صورت یکپارچه می شود ، ارتقای امنیت اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

امینی در بازدید خود از کوی عین دو و مشاهده مشکلات و معضلات موجود در این کوی و سایر محلات محدوده منطقه شش ، بر رسیدگی به رفاهیات منطقه و برطرف کردن کاستی ها در این مناطق تاکید ویژه کرد و ساماندهی و تجهیز پارک عین دو را از اهم پروژه های این کوی برشمرد و رسیدگی به آن را اولویت بخشید.

شهردار اهواز در پایان این دیدار با بیان این مضمون که امیدواریم همه با هم، همه توان خود را در مسیر خدمت به مردم قرار دهیم، از مسئولان و مدیران اجرایی خواست تا در قالب تلاشی منسجم و جدی، ارتقاء کیفی فعالیت های عمرانی و خدماتی در این مناطق را شتاب بیشتری دهند و در رفع محرومیت ها و شکوفا نمودن استعدادها و پتانسیلهای بالقوه این محلات از هیچ کوششی دریغ نکنند تا به حول و قوه الهی در آینده ای نزدیک شاهد رونق این مناطق در تمامی ابعاد ( اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی ) باشیم.