رضا وحیدی‌کیا رئیس تعمیرات توزین فولاد خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار افزود: با تلاش و کوشش  همکاران واحد حمل مواد فولاد‌سازی، تعمیرات توزین مرکزی و واحد خرید شرکت فولاد خوزستان، توزین نوار نقاله‌ای بومی شده به منظور پروژه فروش اسفنجی بر روی کانوایر ۱۵۰ حمل مواد فولاد سازی نصب و راه اندازی شد.
وی در ادامه گفت: از جمله ویژگی‌های توزین، دقت فوق‌العاده آن است که به نوعی تجهیز را منحصر به فرد کرده‌ است. توزین فروش اسفنجی پس از تایید و گذراندن آزمایش‌های مختلف استاندارد، در اختیار واحد نت حمل مواد فولاد‌سازی قرار گرفت.
وحیدی‌کیا ضرورت توزین فروش اسفنجی را این گونه بیان کرد: نظر به ضرورت و تاکید معاونت بهره‌برداری در مورد راه‌اندازی توزین فروش اسفنجی به دلیل اعمال محدودیت برقی کوره‌ها در تابستان، گروه توزین مرکزی با اعتماد به شرکت‌های داخلی کشور توانست سیستم توزین فروش اسفنجی مدل TAB را با همکاری شرکت پارس موازین نصب و راه‌اندازی کند.
رئیس تعمیرات توزین فولاد خوزستان در پایان اظهار داشت: از همکاران واحدهای نت ابزار دقیق و مکانیک حمل مواد فولاد‌سازی، دفتر برنامه‌ریزی، خرید و کالیبراسیون توزین و بالانس مواد مرکزی که صمیمانه در مراحل مختلف اجرای پروژه نقش داشتند، صمیمانه تشکر می‌کنم.