مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آمادگی همه اکیپ‌های عملیاتی در سطح استان در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی مونسون خبر داد.

علی خدری، اظهار کرد: با توجه به ادامه هشدارهای سطح قرمز سازمان هواشناسی به علت استمرار بارش‌های شدید و رگباری همراه با طوفان و طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال شکستگی تیرهای برق، سقوط ترانس، آسیب و خسارت به تاسیسات برقی وجود دارد.

وی افزود: در زمان ناپایداری شرایط جوی به ویژه در زمان بارندگی و طوفان شدید جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، شهروندان از نزدیک شدن به تاسیسات شبکه برق جدا خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده‌ هرگونه خاموشی، حادثه و یا پارگی سیم، مراتب را سریعاً به مراکز فوریت‌های برق ۱۲۱ و یا ادارات برق شهرستان مربوطه گزارش دهند.

خدری ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی همراه با تجهیزات کامل جهت ترمیم، اصلاح و پایداری شبکه آسیب دیده با آمادگی کامل در تمام شهرهای استان حضور دارند.

وی در پایان گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی مونسون شهروندان همه نکات و دستورالعمل‌های ایمنی در زمینه برق را رعایت کنند تا شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.