در حاشیه دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با مدیران و بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ۵۰۰ بسته حمایتی نیز برای خانوارهای کم برخوردار ارسال شد.

مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دیدار گفت: همدلی و تعامل بسیج به ویژه حوزه شهید تندگویان با صنعت نفت در پشتیبانی پایگاه های مقاومت و همراهی در سایر حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و امنیتی موجب دلگرمی کارکنان و تسهیل فرآیند تولید شده است.

مهندس حمید کاویان افزود: در شرایط خاص اقتصادی امروز، موفق شدیم با تکیه بر توانمندی کارکنان و تعامل با سازندگان و شرکت های دانش بنیان داخلی، بخش عظیمی از تحریم های خصمانه دشمنان را بی اثر کنیم، به طوریکه در چند سال اخیر همواره تولید را فراتر از برنامه ابلاغی تحقق بخشیده ایم.

وی عملکرد پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه ی محرومیت زدایی، سازندگی و فرهنگی را ایده آل ارزیابی کرد و یادآور شد: بسیجیان شرکت همواره و در تمام سختی ها در کنار مردم شریف همجوار تاسیسات عملیاتی حضور داشته که بخش بزرگی از دستاوردهای شرکت در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی را مدیون تلاش های جهادی این عزیزان می دانم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا، امام حسین (ع)  و تقدیر از تلاش های کارکنان و بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در عمل به مسئولیت های اجتماعی،  واقعه عاشورا را نمونه بارز شعار”صبر و مقاومت تا رسیدن به نتیجه مطلوب” برشمرد و اظهار داشت: با صبر می توان از همه سختی ها و مشکلات عبور کرد و در صنعت نفت نیز همین صبر، راه گشا خواهد بود.

سرهنگ حسن باقری افزود: تبدیل تهدید به فرصت را می توان در واکنش های مدبرانه حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا جستجو کرد که علیرغم آن همه ظلم و فشار دشمنان، رسالت خود را به نحو شایسته ای به انجام رساند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با حضور در پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با فرمانده و بسیجیان این پایگاه نیز دیدار و گفتگو کرد.