رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از اعزام تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار شعیبیه شهرستان شوشتر خبر داد

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد با بیان این مطلب گفت: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، برای درمان رایگان بیماران مناطق محروم و کم برخوردار تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه شعیبیه شوشتر اعزام می‌شوند.

به گفته او، جهادگران سلامت متشکل از چندین پزشک با تخصص‌های مختلف روز جمعه ۲۱ مردادماه در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) مستقر می‌شوند و به بیماران نیازمند از پیش شناسایی شده، خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

پیش از این نیز در منطقه شعیبیه شوشتر بیش از ۶۰۰ بیمار نیازمند در چندین نوبت در کشت و صنعت امام خمینی (ره) به صورت رایگان معاینه و درمان شدند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: هزینه دارو و درمان این بیماران به صورت رایگان است و با بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیز برای عمل جراحی در صورت نیاز، هماهنگ شده است.

دکتر جانگران‌نژاد از استمرار ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در مناطق محروم خبر داد و تاکید کرد، در طول سال مناطق محروم و حاشیه‌ای مورد نظر را زیرپوشش قرار می‌دهیم.

حمایت نیشکر از جهادگران سلامت

وی در ادامه به نقش صنعت نیشکر در همراهی با جهادگران سلامت اشاره کرد و حمایت‌های این شرکت از درمان رایگان بیماران نیازمند در مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکر را دلگرم کننده دانست.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: این شرکت همواره پشتیبان جهادگران سلامت بوده و دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر حمایتی کامل از طرح‌های جهادی مانند طرح شهید رهنمون دارد.

در طرح شهید رهنمون با پشتیبانی گروه‌های جهادی درمانی، بیماران نیازمند ویریت تخصصی می‌شوند و در صورت نیاز روند درمانی آن‌ها به صورت رایگان ادامه می‌یابد.

در این طرح، متخصصین مختلف از جمله قلب و عروق، داخلی، گوش حلق و بینی، کودکان، زنان، چشم پزشکی، دندان پزشکی و… حضور دارند.