این برای دومین بار است که این شرکت بر اساس ارزیابی عملکرد کیفی کلیه صنایع و واحدهای تولیدی فعال در سطح کشور موفق به دریافت این رتبه ملی در بخش کنترل کیفیت می‌شود.

بر اساس این گزارش، واحد کنترل کیفیت این شرکت در بخش استانی نیز خوش درخشیده و در رکوردی کم‌نظیر، برای چهارمین سال پیاپی توانسته عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه استان خوزستان را از آنِ خود کند.

آبان بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر، شرکتی فعال بر پایه تخصص و دانش است که با اجرای طرح‌های مختلف، همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی است.

این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ دار دوجداره و لوله تک جداره و همچنین اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی ۹۱۱۶ در سطح کشور است.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت کیفیت در ارایه محصولات، خدمات و کسب رضایتمندی مشتریان، شرکت آبان بسپار توسعه در بخش کنترل کیفیت، مجهز به آزمایشگاه فراگیر است و در مراحل مختلف، از مواد اولیه تا محصولات نهایی، همواره تحت کنترل اولیه، نهایی و آزمون قرار می‌گیرند.

شرکت آبان بسپار توسعه با هدف خودکفایی و متکی بر علم و فناوری جهت نیازهای زیربنایی نیشکر تاسیس شد و حالا پس از نزدیک به سه دهه، محصولات متنوع و باکیفیتی را در حوزه‌های مختلف تولید می‌کند.