در این دیدار که با حضور مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی همراه بود، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: بسیج مظهر رشد و بالندگی است. بسیجی در هر کجا که باشد، منشأ خیر است. شرکت فولاد خوزستان تولید مستمر و پایدار را مدیون تفکر بسیجی کارکنان می‌داند. هر کجا روحیه بسیجی حاکم شود، موانع کنار می‌رود. هر کجا آبادانی و رفع محرومیت است، ردپایی از بسیج دیده می‌شود.
حمیدرضا اله‌بداشی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان این جمله که تولید پایدار، رمز بقای کشور است، افزود: شرکت فولاد خوزستان با تکیه بر جوانان غیرتمند در گرمای طاقت‌فرسای جنوب و در کنار کوره‌های ذوب، با تولید پایدار علاوه بر اشتغال‌زایی و ارزآوری، در بی‌اثر شدن تحریم‌ها موثر بوده است. فولاد خوزستان نماد صلابت، اقتدار و پایمردی عرصه تولید است. فعالیت در عرصه‌ی تولید و بی‌نیاز ساختن کشور عین جهاد است.
سرهنگ سید‌ابراهیم احمدی‌فر مسئول بسیج کارگری استان خوزستان حفظ و صیانت از کارگر را منش جوانمردی دانست و افزود: دغدغه بسیج و بسیجی حرکت در مسیر اعتلای کشور است. بسیج در بزنگاه‌های مختلف پیش‌قدم بوده و هیج‌گاه منتظر دستور ابلاغ نیست. بسیجیان حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان سربازان عرصه‌ی جنگ اقتصادی هستند.
پیش از سخنان رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی اظهار داشت: بسیج  کارگری بازوی تولید است. حضور کارآمد و تاثیرگذار در عرصه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز با محوریت سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم وظیفه‌ی ذاتی بسیج است. بسیجیان در شرایطی مختلف، علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، امنیتی، دفاعی، صنعتی در حوزه جنگ نرم و عرصه‌ فرهنگی مشغول خدمت صادقانه هستند. بسیجیان حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان خود را متعهد می‌دانند که برای صیانت از تولید توانشان را مخلصانه به کار گیرند.