معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه تا پایان اربعین حسینی در کنار مردم و مواکب خواهد ماند تا به امید خدا پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ به صحت سلامتی برگزار شود.

سرهنگ عادل ساری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در جلسه پشتیبانی که‌ در پی بازدید و سرکشی از مرز و مواکب مستقر در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد؛ اظهار داشت: سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان تمام قد در کنار مردم و مواکب خواهد بود و در خصوص جابجایی و ایاب و ذهاب زائرین اباعبدالله الحسین (ع) با تمام ناوگان اتوبوسهای جوان سیر و یا هر کمک دیگری که درخواست شود با تمام توان از مواکب مستقر در مرزشلمچه حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه تا پایان اربعین حسینی در کنار مردم و مواکب خواهد ماند تا به امید خدا پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ به صحت سلامتی برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۵ میلیون نفر زائر از کلیه مرزهای کشور به خاک عراق برای زیارت اربعین تردد کنند و بیش از ۲ میلیون نفر از این زائران از مرز شلمچه به سوی عتبات عالیات رهسپار شوند.

سرهنگ ساری در پایان گفت: کار اسکان و پذیرایی در ۴ نوبت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده، توزیع آب معدنی سرد ،چای و قهوه و خدمات رسانی بهداشتی و درمانی این عزیزان توسط ۴۰۰ موکب ثبت شده مستقر در شلمچه انجام خواهد شد.