فتوحی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: برای این منظور می‌توان با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل است و در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات، این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

از اهواز، «آقارضا فتوحی» در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مهمترین فاکتور توسعه شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر این است که باید سازمان منطقه آزاد اروند و این شهرک‌ها آماری از وضعیت شرکت‌های فعال و راکد در این ۲ شهر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: اگر سرمایه‌گذاران را دعوت می‌کنیم باید امنیت آنها نیز تامین شود تا بتوانند آرامش خاطر بیشتری از سرمایه‌ و آورده خود حاصل کنند.

وی با بیان اینکه برای این کار باید منابعی تدارک ببینیم تا امنیت بیشتری در شهرک‌های صنعتی برقرار شود اضافه کرد: منابعی باید از سطح کشور به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شود تا بتوان در بحث‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه کرد.

فتوحی ابراز کرد: برای رونق شهرک‌های صنعتی در شهرهای آبادان و خرمشهر باید بحث نوسازی تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی این ۲ شهر مورد توجه جدی قرار گیرد و در این زمینه هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: باید منابع مورد نیاز این تصفیه خانه‌ها پایدار شوند تا متقاضیان انگیزه بیستری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر یاد آور شد: برای واحدهای راکد و نیمه‌فعال می‌توان از ظرفیت ستاد تسهیل استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.