شهردار کلانشهر اهواز در مراسم افتتاحیه سه مجموعه ورزشی چمن مصنوعی و ۳۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت عنوان کرد: امروز ۱۵آذرماه توفیقی حاصل شد تا بخشی از خدمات شهرداری را در قالب فعالیت های عمرانی، فرهنگی و ورزشی به مردم شریف اهواز تقدیم‌کنیم.

رضا امینی ادامه داد: ۳۵ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت در مناطق یک و دو و بهره برداری از چند مجموعه ورزشی در مناطق هفت و پنج و یک حاصل زحمت همکاران مان در معاونت فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تعداد زمین های ورزشی رو باز که در برخی مجموعه های ورزشی شامل بیش از یک زمین چمن هست تا پایان سال به ۴۰ مورد برسد.

شهردار اهواز گفت: همچنین قرار است به همین ترتیب در زمینه آسفالت معابر در مناطق شهری اتفاقات خوبی تا نوروز ۱۴۰۲ در سطح شهر رخ دهد که امیدواریم مورد رضایت شهروندان عزیزمان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام رعیتی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز در این مراسم بابیان اینکه این مجموعه ورزشی قبلا به نام شهدای پردیس بوده است اظهارداشت:
این مجموعه با همت و تلاش و مشارکت موسسه فاطمه الزهرا بازسازی شده است و بناست پس از طی مراحل به نام شهدای فرجوانی نام گذاری شود.

حمید رعیتی افزود: در شهرداری اهواز در سال های گذشته اهتمام کمتری به بازسازی و نگهداری مجموعه های ورزشی و اماکنی که سرمایه شهرداری هستند، شده ولی باعنایت و توجه شهردار جدید و اعضای شورای شهر این مهم اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ما شروع به بازسازی مجموعه های ورزشی و اماکن ورزشی که در سال‌های قبل از بین رفته اند کرده ایم، گفت: این مجموعه ورزشی تقریبا هشتمین مجموعه ورزشی است که از ابتدای این دوره شهرداری بازسازی شده و این نوید را می دهیم تاآخرین مجموعه ورزشی را بازسازی و بعداز آن هم به اماکنی که تازه احداث شده یا نیاز به بازسازی دارد؛ رسیدگی نماییم.

معاون شهردار اظهارکرد: این ۸ مورد را به ۴۰ مورد می رسانیم و در همین منطقه نیز تا دو هفته آینده چند مجموعه دیگر هم بازسازی می شوند.

حجت‌الاسلام رعیتی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار اهواز و اعضای شورای شهر که نگاه ویژه ای به بحث تفریح و نشاط و سلامتی و تندرستی مردم دارند؛ گفت: امیدوارم همه ی دست اندکاران به ما کمک کنند بتوانیم این قول و نویدی که به مردم شهراهواز داده ایم را به سرانجام برسانیم.

در ادامه آرش در مدیر منطقه ۵ شهرداری اهواز اظهارداشت: امشب دورهم جمع شده ایم تا افتتاحیه مجموعه ای از کارهای فرهنگی که به همت سازمان فرهنگی شهرداری انجام شده به صورت نمادین برگزار کنیم‌.

مدیر منطقه پنج در پایان از همه همکاران خود تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد: از مردم خواهش داریم در حفظ و نگهداری از اموال عمومی کوشاتر باشند تا شهری آبادتر و بهتری داشته باشیم.