تورج ترکی مطلق گفت: با توجه به بالا رفتن میانگین سنی کارکنان و خطر ابتلا به بیماری های غیرواگیر اقدام به پایش سلامت و آموزش کارکنان در مواجهه با این بیماری ها نمودیم.
رئیس گروه HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: مرکز بهداشت و درمان شهرستان امیدیه همواره اقدام به پایش سلامتی کارکنان ادارات می نماید و این شرکت نیز با مکاتبات صورت گرفته درخواست خود در راستای بررسی سلامت کارکنان به مرکز بهداشت و درمان شهرستان امیدیه ارسال نمود و با هماهنگی های انجام شده گروهی از کارکنان درمانی شبکه بهداشت با حضور در ستاد شرکت واقع در امیدیه وضعیت سلامت کارکنان این شرکت را بررسی نمودند.
ترکی مطلق بیان کرد: در راستای این طرح، اقدام به نمونه گیری خون و اندازه گیری قد و وزن و بررسی سوابق بیماری های وراثتی کارکنان شد.
وی افزود: از اهداف این طرح می توان به جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، مشکلات قلبی و عروقی، انواع سکته های قلبی و مغزی و اضافه وزن اشاره کرد.
ترکی مطلق گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه و حومه آن است وضعیت سلامت کارکنان شبکه شهید رجایی امیدیه نیز در مرحله بعدی پایش خواهد شد.
رئیس گروه HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی در پایان گفت : امید است با تمهیداتی که اتخاذ می‌شود بتوانیم آمار ابتلا به بیماری غیرواگیر را در مجموعه این شرکت تا حد زیادی کاهش دهیم.