دیگر نیازی نیست که از عطاری‌ها زنجبیل یا هِل بگیرید و به چای خود اضافه کنید. فقط کافی است یک بسته از شکرهای شکرستانِ فارابی را در چای خود حل کنید تا هم شیرین شود و هم طعم‌دار.

شکر با چهار طعم شگفت انگیز لیمو، زنجبیل، دارچین و هِل به همراه اقسامی از شکرهای ساشه، پودری و مایع در اینجا تولید و روانه بازار می‌شود.

شکرستانِ فارابی رویش شکرهای طعم‌دار در قطب شکرستان ایران زمین است. این محصولاتِ خوش‌طعم در بسته‌بندی‌های تک نفره سازگار با محیط‌زیست تولید می‌شود و این هم گامی دیگر همراه با صیانت از محیط‌زیست در صنعت نیشکر است.

سه سال پیش، شکرستان فارابی در کشت و صنعت نیشکر فارابی افتتاح شد. تنوع‌بخشی به تولید محصول راهبردی شکر و جلوگیری از واردات محصولات شکّرین که ایران توان تولید آن را دارد، از دلیل این بهره‌برداری بود و از آن هنگام تا کنون، شکرهای طعم‌دار با دستگاه‌هایی تمام اتوماتیک در بسته‌بندی‌های زیبا و رنگارنگ، بسته‌بندی می‌شود.

اگر می‌خواهید پی به روشِ رویش این شکرهای خوشمزه ببرید این مطلب را تا انتها بخوانید: پس از تولید دانه‌های شکّرین سفید در کارخانه‌های تولید شکر، دانه‌های کریستال آن در شکرستان فارابی با طعم‌دهنده‌ها مخلوط و پوشانده می‌شود. کارستانِ شکرستان فارابی آنجاست که این طعم‌دهنده‌ها مثل هِل، زنجبیل، دارچین و… کاملا طبیعی است هزار و یک فایده برای بدن دارند.

این طعم دهنده‌های طبیعی با افزوده شدن به شکر ضمن حفظ خواص گیاهی و دارویی خود، ایجاد طعم و عطری دلپذیر می‌کند که با موارد مصرف مختلف در رژیم غذایی مردم هم قابل استفاده است. در حال حاضر، در رستوران‌‌ها ، هواپیما، قطارها و سازمان‌ها و ادارات این نوع شکر طرفداران زیادی دارد و قرار است با توجه به افزایش تولید، بزودی در فروشگاه‌ها نیز عرضه شود. شکرهای طعم‌دار تنها یکی از چند محصول متنوع صنعت نیشکری است که قرار است کام بورس را دلپذیر و مردم را پذیرای شیرینی‌اش کند.